Pages

Powered By Blogger

Tuesday, June 16, 2009

BREAKFAST SHOW


.
Assalamualaikum,


Kita mulakan pagi Selasa yang bahagia ini bersama hidangan kueyteow goreng yang MR masak pagi tadi. Macam biasa, PS kena paksa-rela bawak bekal dan Aisyah hanya pilih fish ball dan telur dlm kueyteow tu. Selebihnya, mak dia la kena hadap...

Yer Zana, kueyteow aku tak cukup bahan. Takde kuchai dan udang. Tapi aku gantikan dgn telur dan fishball. Taugeh tu pon mujur Atuk Acan tertinggal dlm fridge [dia beli utk Nenek Onah tapi tertinggal dlm dlm fridge aku semalam]

Tolong percaya bulat-bulat yer kawan-kawan. Kueyteow tak cukup sifatni rasanya sgt sedap. Tak percaya tanya Pakcik Sepol yerrr.... Mesti laki aku tgh riak kat kengkawan opis dia. Tengok, bini aku yang boyot tu pon sempat masak breakfast utk aku taww... Kalah bini-bini hangpa yang tak kerja tu taww... cewah!

Anmum Choc utk Mak Buyong, supaya bertambah 'sehat'



My cooking 'life saver'


Banyak lagi nk cerita ni...nanti i sambung ekk. Hehehe... jangan lupa refresh page sejam dua lagi taww.. sambil2 tu jgn lupa pesanan penaja 16k ekk... klik-klik sadaqah jariah...



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker