Pages

Powered By Blogger

Friday, June 12, 2009

SELASA, RABU DAN KHAMIS


.

Inilah yang berlaku. Eeeiii... penat okeh!

Petang Selasa MR pi TM Point Rawang. Register phoneline [demi 16k kannnn... kenalah transfer line streamyx i tu]



Al-mangkuk tingkat wal mangkuk jamban betul la mamat kaunter tu. Aku tanya siap2 dah kat dia, nanti streamyx akak boleh log-in auto jer ker kat no baru ni? YES kata dia. Kalau ada masalah, puan talipon no #100 tu jer. Sekali aku tak leh log-in. Pastu aku call no #100 tu, operator tu kata Puan kena isi re-location form kat TM Point untuk transfer nombor dan lokasi. ^%$&#%**% !! Eiiii.... patutla mamat ni mcm blur2 jer masa explain kat aku. Apa aku tanya kat dia, dia tanya balik kat minah sebelah dia. Ini mcm punya worang pon TM boleh hire ka? Menyesal aku bagi rating 4-star kat borang evaluation dia. Hampeh! Tak pasal2 ptg karang aku kena hadap muka toye dia lagi. Siaplah ko... aku nk bambu kaw2 dia nanti!



Setel kat TM, i berdesup pegi HSL Rawang. Beli ini. I nk cari Kenwood yg mcm ni...,

... tapi, yillek pochik!




So, i ambik yg mcm ni... PHILIPS. Jadilah kannn.. ada iras-iras.


Hari Rabu plak, pepagi masa nk hantar Aisyah pegi nursery, mcmni lah keadaan keta kontot i. Sarat-barat dgn brg2 yg nk hangkut bawak pi Tmn Bayu.

Ni baru separa penuh. Lepas snap gamba ni, haku sumbat bubuh kemain byk lagi brg sampai takleh nk adjust seat aku ke belakang!



Elok jer lepas hantar Aisyah, contractor dan plumber sampai Tmn Bayu.
Mamatni tgh drill tiles utk lubang 'naga silver'




Ni Apek plumber tgh pasang sinki dan paip.



Ni Apek pasang aircond.



Hari Rabu tu jugak TM datang pasang telefon dan Apek Babylove datang hantar baby cot. Apek tilam pon datang hantar tilam. Yang tak datang-datang tetapi yang SEPATUTNYA datang adalah indon pasang grill dan furniture Cavenzi. Astro pon janji nk dtg Rabu, tapi tak datang - esoknya baru depa datang. Hangin betul aku dgn indon buat pagar nih. Punyala lama wehhh.... Cavenzi ni pon satu hal. Dari 30 May, tunda ke 10 June, pastu mintak tunda lagi ker 20 June! Mengamuk la Pakcik Sepol [sebelum bini dia mengamuk kat dia, dia siap2 mengamuk kat SA tu dulu] Dan-dan tu Apek tu revise, kata depa cuba hantar harini [Jumaat]. Mula2 kata nk hantar pukul 5 petang, sat tadi PS talipon i bagitau depa anjak ke pukul 8 mlm. Elokla tu... mai la hantar kol 12 mlm terus... boleh la korang terus tumpang bermlm kat umah kontot aku tu!

Macam-macam hal kan? Masa siang aku kemain meligat kesana-sini, bila mlm jer mulalah nk meraung sakit pinggang segala. Adehh....

Nak tau KISAH MALAM PERTAMA kami? Hazabbb....


next entry ekk... hihihi.






0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker