Pages

Tuesday, June 23, 2009

DOUBLE TROUBLE


.
Pagini Makcik Rehan korang agak bz. Kenapa...? Tak percaya ker...?

Korang nk tau tak, malam tadi..... Mencah nampak mcm dah sihat. Aderla batuk2 selingan sesikit kannn...

Kol 9.30 cam biasa, tukar baju, bagi susu, tidokan dia. i buat kerja umah sikit. PS plak tgok TV. Dekat kol 11 kami pon nk masuk tido. Dia rengek2 nk susu. PS buatkan sebotol. Tiba2 dia terbatuk-batuk dannnnn... muntah selambak! Trauma lagi. Habis kaftan i. Habis lantai. Habis cadar. habis bantal. Habis baju dia. Dalam malas2, kami selesaikan jugak apa yang patut. Tukar baju segala....

Tilam bujang dia dah basah kena muntah kan, so mencah join mak pak dia tido atas katil. Entah kol berapa, dia rengek2 lagi serba tak kena. Rupa-rupanya dia kencing pulak kat tilam kami! Uwaaaaaaaaa....... tension kuasa 8 okeh!

Terhegeh-hegeh la plak bgn tuka diaper, tukar lagi baju dia, tarik selimut, tarik cadar, tukar apa yang patut. Sudahnya, mlm tadi kami 3 beranak tido lintang pukang. Hujung katil, hujung lantai, hujung tilam. Asal boleh jerlah...

Lepas PS pegi opis pagi ni, kami 2 beranak sambung tido kejap [PS kena kuar awal, i takper... i mem besar. hehe] Niat di hati sekejap jerrr.... sekali kannn.... terlajak sampai kol 8.30 pagi! Wallawey makcik Rehan..... hazab nya ko... ko ingat PID tu bapak mertua ko yang punya ker haaaa....

Si Mencah dah syok goyang montot pagi ni. Dia ingat mak dia tak keja, so dia tak yah pi skul. Manyak chantekkk...! Merengek-rengek tanak kuar rumah. Nak tgok 'koff' [Animal Mechanical]. Pagi tadi hujan lebat betul kat Tmn Bayu. Sebab tu kot kami hanyut sampai terlajak tido. Boleh gitu? Hehehe....

Nanti sambung ekk... eh, kan i kata i bz tadi kan?




0 Scribbles: