Pages

Wednesday, June 24, 2009

BIHUN GORENG MAKCIK REHAN ADALAH SGT SEDAP


.
Demi nk ngelakkan i sambung tido di pagi hari [dan kelewatan pegi keja mcm PID tu bapak haku yg punya], i gigih memasak bihun goreng ni utk somi terchenta di subuh hari [tapi rasanya haku yg lagi byk bedal bihun ni]

Komen puji-pujian dari Pakcik Sepol - sedap dan habis licin. Vangge...!! vangge...!!



ni PS punya...



Ni bini dia punya...


Tak plan pon tak masak bihun ni. Kebetulan terbangun awal sbb dengar Mencah mengigau [dah 2 mlm dia ngigau dok sebut nak kuder... nak kuder...] i bgn terus, terjah dapo dan selongkar tengok apa stok makanan yang 'waras' dimasak di pagi hari.

Ada fishball dan telur sebijik. Belasahlah! So, telur tu kami bahagi sama rata sorang separuh [tapi i ngelat, portion i kuning telurnya besar sikit. Eh, i kan mkn utk 2 org, so kenalah portion lebey sikit kan?]

Charger camera tak jumpa laginih. Pepagi try ON camera, tinggal bateri nyawa2 ikan. Cepat2 snap... mujur dpt capture bahan bukti ni. Hehehe... Adikmanjer... sila merembes air liur di pagi hari yerrr... kekekeke....




0 Scribbles: