Pages

Monday, June 8, 2009

LUNCH ON SATURDAY


.

MR memasak lagi. Yerrr.... mcm takde keje lain plak MR skangni kannn... ala2 jakun memasak. Kan misi i nk ngabihkan stok dlm freezer tu. nanti bila Nenek Onah balik, dia tgok freezer kosong, baru la dia ala2 terpana dan kagum.. menantu akuni 'pandai' masak rupanya.... Wakakakaka... hazab giler statement aku kannn...

Ikan tu semuanya ada 6 ketul - 3 ketul buat goreng cili padi, seketul goreng bodow utk Mencah [yg mana akhirnya aku jugak yg tolong perabiskan] dan lagi 2 ketul simpan balik dlm freezer sbb PS kata jgn masak banyak-banyak nanti tak abis [tu..nk hint kata aku masak tak sedap la tu...eeeiii...]

Yang semangkuk hayun tu adalah sayur kobis dgn fishball.

Pujian utk diri sendiri : Sendiri masak, sendiri makan, sendiri puji lorrr....





0 Scribbles: