Pages

Powered By Blogger

Thursday, June 18, 2009

TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN


.

Semua yang anda cadangkan akan saya cuba usahakan. Yang paling relevan adalah cadangan bubuh ubat dlm vitagen. Petangni jugak aku try. Sebab Aisyah suker minum 'air gen'. Bayangkanlah, ubat dok ada sampai 2-3 jenis termasuk antibiotik, nk bagi mkn satu jenis pon sampai nk tergeliat tgn dan leher dia kami laki bini dok pelekoh nk sumbat. Tu pon kena pakai syringe. Kalau pakai sudu, alamat dia sembur ke dinding jerla.

Toche...toche.....

********************************

Mama mencah..kalo pi PAED ckp ngan dr dia ssh makan ubat..depa leh bg injection dak?? sbb kalo saya gi doktor saya ckp sya takut makan ubat..doktor akan inject jer saya so cepat baik


Gravatar nak try shake HL utk mencah? anak aku aku bagi satu sudu kecik masuk dlm susu dia. 2x sehari. alhamdulillah...

dulu yg kecik duk nursery sekali sebulan sure demam la, batuk selesema la, sbb jangkit. la nie..dia susah gak nak demam. cuma idung meleleh pepagi tu mungkin sbb aku mandikan dia awak sgt kot. tehehe.. lelain alhamdulillah.. ok. sihat, cergas dan tak muntah lagik. :D

dulu masa aris duk nursery, mmg haru la. adik demam, abg pun berjangkit. skg, demam kurang, selesema kurang, segalanya dah baik cam biasa. nakal tu biasa la.. bebudak..

ko just amik sebotol utk mencah. tgk dia cemane.

seksa kalo ari2 tgk dia duk kuar segala. lembik badan.

Makcik Rehan said : Nanti bila aku dh abih banak, boleh la kami 2 banak sama2 ber'datok shake' dgn HL ni. Hehehe


Gravatar mr, kes infection kt nursery mmg biasa kt dgr, mb blh try cdgan zana, kuat kan imun system dia. btw zana, shake HL tu apa? nk try gak la. cadangan buat mencah yg pyh tahap gaban mkn ubat cam anak aku tu..., doktor ajar boh dlm vitagen/yakult/seangkatan dgnnya. tp 1 dose ubat dgn vitagen agak2 separuh btl,br x terasa ubat tu.mnm sket2 skali mnm pun x pe, janji hbskan. kl boh dlm susu tkt nnt dia fobia nk mnm susu plak kang lg ssh! wish u luck n get well soon.

Makcik Rehan said : I suka cadangan ini! TQ Tini!


Gravatar K.an,
Kalau dari susu dia, cubalah try mamex gold ke mamil gold ka tak ingat. Bab selsema batuk, beli vit C n Scotts. Saya pun bukan jenis bagi anak saya makan ubat mana k.an. Sbb seksanya nak suruh makan kecuali Asmaa' & Usamah.

Satu lagi pegi klinik homeopathy dkt selayang kalau k.an nak pergi bgtau saya bgtau landmark dia, ramai puas hati di situ.

Sian macik mencah...aku rasa nak tolong jaga jek...

Oh ya, rajin2 la beli buah, tapi cik nejad kata jgn beli je tak belah bagi anak makan. Buah2 tu lebih dari cukup dah...

Makcik Rehan said : Homeopathy ekk.. alternatif gak tu. Tapi still kena mkn ubat gak kan? Adehh... Buah-buahan tu betul jugak. Walaupon Mencah payah sgt nk mkn buah/ sayur, akan ku cuba...

Itu Mamil Gold rasanya tak akan try kut. Being Aisyah yg sgt2 lah memilih minum susu...



Gravatar rehan,,cadangan yg ada difikiran hang pun sama cam cadangan di fikiran ku...nk berhenti kerja jg anak send..hehe bagus kan... aku rasa laa injection ni tak payah ambik laa tak baguss laa beb.. bahaya di hari tu.. cadangan buh dalam vitagen n yakult pon ok aku setuju tu...




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker