Pages

Powered By Blogger

Saturday, July 4, 2009

SCHEDULED ENTRY : BESDAY MAKCIK REHAN YANG KE-18


.
Tenyeh la mata korang tu... betul... MR yang tulih.. harini 4 July, Makcik Rehan korang ni genap umo 18 tahun. [Sila garu kepala]

Harap2 scheduled entry aku ni kuar dgn jayanya nanti. Jangan kena telan lagi sudah. Streamyx kat umah dah OK katanya [operator tu call kata dah okay] tapi haku tersangat amat malas nk test online kat rumah. Balik umah jerr... tido jer keje aku. kalau tak tido haku menempek ke dapo - selongkar fridge, ngap apa yang boleh, pastu tido balik.

Bak kata Oli, perangai mcm pok-pok [Nauzubillah...]

Apa azam MR sempena mencecah umo 18 tahun ni [eeeii...geli aku, 18 thn konon!]

Takde apa2 azam yang perlu digembar-gemburkan di sini. Kerana kesudahannya adalah sokmo NAN ADO hasilnya... buang karan jer kalau aku buat list. Kalau laki aku baca, buat modal dia nk gelakkan aku jer nanti. kan! kan! kan!

Hanyalah berharap semoga kehidupan saya dan keluarga sentiasa dirahmati Allah dan dilimpahi dengan kasih sayang. Dan semoga saya dikurniakan semangat kental untuk memulakan operasi melunaskan puasa ganti selama 9 hari mulai minggu depan. Orang lain semua dah setel. Aku tengok Luv_ma, Oli, Zalia semua dah sakan mengganti. Aku ni apa kes ni?

Selamat hari jadi jugak utk org2 yg sama besday dgn MR. Yang ketahuan adalah Inche Izman - suami Zalia Chayok, Aznie Bunnie dan sorang ex-schoolmate bernama Zalwa yang besdaynya adalah pada 5 Julai [esok].

Sambutlah salam mesra di angin lalu dari MR sempena hari jadi beliau yang ke-18. Selamat berhujung minggu!







0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker