Pages

Sunday, August 16, 2009

DARI SG BULOH KE TG MALIM

.

.
Seperti yang dirancang, kami ke PMC. Qada' balik appointment last week dgn Dr Ratna. Aisyah menangis masa mula2 nk masuk klinik. Tapi, lepas bawak main kat indoor playground dlm tu... LUPA DARATAN jadinya. Bila masuk dlm bilik doc pon dia dah tak nangis dah mcm selalu. Padehal Dr Ratna siap pakai face mask. Maybe sbb doktor pompuan kan... tak scary mcm Dr Bhagwant Singh. Hehehe.

Selesai di PMC, kami berdesup pulak ke Tg Malim. Rasa mcm dah separuh jalan nk balik kampung jer. MR dgn Mencah jadi mem bantai tido sepanjang jalan. Kesian PS layan highway sorang-sorang.


i nak tunjuk makanan sederet yg kami balun semalam. Otai Rawang dan Taukey Brooch Tg Malim dok terpacak lak kat situ. Kasi can la depa 'enterprem' sikittt...




Ni anak sapalah ni... dok practise buat cakaran harimau pulak dia... :P



Budakni membuas sampai nk terlepas sempadan. Pergi merambu sampai masuk pagar rumah org lain. Sebijik cam perangai Babah dia. Kuat merambu kecik-kecik dulu. Tak caya, tanya Nenek Onah!



Cubaan menekel Awek Rawang oleh Abg Kalep kurang berhasil. Anak MR memang tak heran nk bergambar kalau dah syok main.



Abg Kalep dh terer buat PEACE. Aisyah nan ado. Dok sibuk mengkelek caterpillar hijau tu. Semua mainan yg dia suka adalah nk bawak balik sebagai mainan sendiri. Hadoihh.... Kerana caterpillar tu, kami terpaksa round satu Tg Malim nk belikan jugak satu utk dia. Selagi tak berenti kat kedai, dia bantai merengek, merajuk dlm keter.


Happy Advance Buffday to Muhammad Khaleef Aisy. Dah dapat motor besar, jgn jadi mat rempit lak tau... Sakit jantung Mummy nanti. Hehehe.





0 Scribbles: