Pages

Wednesday, August 12, 2009

NAJIS MUGHOLLAZHOH


.
Pagini cam biasa, drive dlm keadaan mengantuk gilerrr.

Sampai opis, parking kat tempat biasa. Tutup enjin, menonong keluar dari keta.

Apesal tetiba kasut rasa berat nih??

#%^$%^$&*##$*^!!!!

Terpijak taik anjing yg masih lembik! Terus rasa nk muntah. Kesat2 kat atas jalan tar tu. Ni tgh google cara nk samak. Mujur tak kena kaki.

Inilah Pekan Koboi Rasa. Taik anjin merata-rata alam. Anjingnya pon merata-rata jugak. Sebab tu pintu PID kena tutup selalu. Kalau tidakkkk..... menderu la 'depa' ni masuk nk guna internet.

Dah satu hazab nk pi cari bancuh air tanah, nk samak bagai. Mujur ada paip luar kat belakang Pejabat Pos ni. Atauuuu... haruskah aku campak buang jer kasut yg dah byk berjasa ni?

Ohhh tidakkk....

Info samak :
Samak di tempat yang terkena najis mughallazah sahaja. Cara samak iaitu basuh satu kali dengan air yang bercampur tanah dan diikuti dengan membasuhnya sebanyak enam ( 6 ) kali basuh dengan air suci lagi menyucikan (air yang digunakan terus daripada paip)..







0 Scribbles: