Pages

Monday, August 17, 2009

SAYA SANGAT SIBUK


.
Tajuk sungguh tak bley blah kan?

Apa sangatla yg aku sibukkan 3,4 harini. Jangan kecik hati ye kawan2, i tak ngomel2 kat kotak jerit belog u oll. Tapi i still ronda-ronda. Baca cepat2 ambik isi penting. Sibuk sikit lately [lagi sekali, nk muntah rasa bila tulis ayatni]

Tima kasih kpd mereka2 yg jerit2 manja di kotak jerit/ komen i. I sempat baca tapi tak sempat nk reply sbb sibuk sikit lately [okeh, kalini betul2 nk muntah]

Pagi tadi i pegi bertandang ke Tg Malim lagi. Dating dgn Puan Zalia Chayok lagi. Jumaat dating, Sabtu dating, Isnin pon dating lagi. Kekeke. Ko tengok aku, aku tengok ko. Ini jerlah kawan aku yang paling dekat dan relevan untuk dijumpa selalu. Dah kamini duduk kat Ulu Banat kannn.... Ada taklimat [taklimat???] SSM kat PID dia. Dan, dgn vangganyerr.. nk bitau, Bizkizz sekarang beroperasi secara sah di sisi undang2 perniagaan syarikat Malaysia. Sudah register marrr... hehehe.

Register Bizkizz adalah tak sampai 15 minit. Selebihnya apa kes?

Muahahahahaha.....

Sampai ke Tg Malim, adalah wajib ke Restoran Sri Melur - menambah lemak dan kalori sedikit sebanyak [tak sikit weh, banyakkkk!] Selalu tu dok bantai mee goreng mamak jer semedang, kalini tukar sikit. Nasik beriyani okeh! [mampuih kalau PS baca nih - balik keje ptg tadi i belakon ala2 sgt lapar mcm org tak sempat lunch, so dia belikan mee bandung utk bini buyong dia nih] Tima kasih Zalia Chayok sebab belanja i mkn nasik beryani ittew [bayar zakat perniagaan kekdahnya, untung ribu-riban kannn...hehehe]

Balik semula ke PID pukul 3 ptg, dan bertugas [cewwahhh!] seperti biasa.

Yerrrrr... yerrrr.. saya masih belum pilih pemenang contest... saya ingat. Inilah part yg paling hazab bila gatal tgn pi buat contest kan. Bukan malas atau kedekut nk bagi hadiah, tetapi adalah sangat tak sanggup nk pilih pemenang. Karangan peserta hebat2 belaka! Macamana nk pilih 3 yang ter'best' dalam semua2 penyertaan yg begitu sempoi itu?

Akan diusahakan secepat mungkin - boleh melaram di hari raya nanti kannn....









0 Scribbles: