Pages

Tuesday, September 15, 2009

EMERGENCY CALL...




.
PS call pukul 4 ptg. Tanya apa brg yg ada dlm freezer?

Ada memang ada... tapi semuanya di bawah paras beku!

Tak jadi pi bukak posa kat luaq. Ramai sgt staff pegi restoran tu harini. Merenut satu opis dekat 40 org. Huh! tidakkk... tidakkk... rela haku menyahbeku stok2 dlm freezer daripada nak kena bersilat, berkungfu mengontrol si Mencah dlm lautan umat kat sana.



Cucur tu... hazab giler! Bak kata PS, lepas sejam akan jadi keras mcm tongkol kayu. Nasib baik buat sikit tu jer. i pulun mkn sampai habis. Sampai ke sahur haku dok ngunyah cucur tu sampai sakit rahang. Kenyang sampai tak lalu nk sentuh nasik dah.



Aisyah : Mama.. nak mayunis!
Mama : Nak cucur tak? Mama buat sama [kononnn!] mcm Nenek selalu buat...
Aisyah : Tanakkk!

Sentap Mama nakkkk !!!







0 Scribbles: