Pages

Monday, September 14, 2009

APA MAU TULIS?


.
Konon nak update belog 5x sehari. Dah masuk separuh masa ke-2, baru 2 entry... camana nk dapat 1K by next year nih? Konon2, nak pi shopping duit Nuffnang dgn Zalia TANPA melihat price tag!
[giler tak?]

Baru sehari melepap di rumah dgn Mencah. Penatnya weeeiiiii... Kalau haku adalah seorang bibik di rumah ini... adalah kompom aku lari dari rumah sekarang jugak!

Dia tarik kuar stroller letak tgh2 ruang!
Dia tuang semua FP blocks dia depan TV!
Dia selerakkan jigsaw puzzle Barney dia satu rumah!
Dia tuang brooch yang haku simpan elok2 dlm kotak!
Main doublesided tape, lekat brooch kat sepanjang tape tu jadi mcm lampu lip-lap!
Dia jumpa wet wipes yg haku sorok dlm laci... habis dia kirai semua!
Alphabet foam dia penuh atas katil!

Dah rasuah dia susu berbotol-botol. Tidonya tak jugak. Ni dia dok ada kat sebelah... dok punggah kotak blocks dia lagi. Sat lagi ada yang nak kena debik ni... Darah i dah naik kapla dah ni...


Terkenang saat2 dia 'belum dapat kaki' dulu.
Dudukla diam2 kat situ, takde nk buat selerak bikin mama dia naik darah.

Gambar lama, sila tatap tanpa prejudis!









0 Scribbles: