Pages

Monday, September 14, 2009

TAKDER MASALAH...!


.
Atuk Acan tegur dia panjat rak TV, takut jatuh tertomoih kena bucu rak...
'Takder masalah Atuk...'

Semalam i berleter kat dia, mkn Kit Kat sampai termuntah... kena baju. Sedangkan masatu kami dah kalut nk kuar pegi bukak posa... i sgt pantang bawak anak kuar jenjalan pakai baju comot-comot kena muntah, aiskrim etc...
'Takder masalah Mama...'


Masa tgh bukak posa, ada sorang boboy anak kawan PS dtg nk beramah mesra dgn dia. Masa tu dia tgh dok kelebek kasut pink 15 hengget dia... Boboy ni pon sakan bukak citer pasal kasut raya dia ada lampu lip-lap...
'Takder masalah Abamm...'

.
.
.
.
.
.

Masalahnya nakkkk... kamu paham ker apa yg kamu ckp tu? Tu copy bulat-bulat dari katun translate yg dia dok hadap dari pagi sampai ke malam!

Mulut budakni sekaranggggg...
kekadang rasa mcm nk cubit-cubit jer tau! Cakap sikit, menjawab kemain!
[Mak ayah i cakap - sebijik mcm mulut mak dia masa kecik2 dulu - Sapa la mak budak ni kan?]



Gambar ulang tayang tah berapa juta kali.
Sila tatap sambil melopong mcm dia jugak!








0 Scribbles: