Pages

Wednesday, September 9, 2009

SYOKNYA JADI BUDAK-BUDAK...


.
Aktiviti lepas teraweh di Taman Bayu - esp. di lorong BP 23.

Dah 2 kali bagi Mencah chance join bebudak Taman ni main [dia tolong tengok jer]. Mujur dia berani2 kucing jer [ada ker perumpamaan mcm ni?] nk main bunga api. Tapi, tiap kali nak ajak dia masuk dlm rumah... hazab giler! Menjerit-jerit tak nak masuk rumah sampai Babah kena dokong.



Dah memang pesen dia, duduk melepap terus atas jalan tu. Tak leh nk buat lagu mana dah... buat mcm rumah sendiri sokmo.

PS yang snap gambar2 ni. Suka i tengok budak-budakni main bunga api ramai-ramai mcm tu. Yang besar dan dah berakal akan tolong tengok adik-adik yang kecik ni main. Semua tak kedekut nk share bunga api memasing.






0 Scribbles: