Pages

Wednesday, September 9, 2009

KEPADA PARA PENGOMEN


.
i kannn... sgt2 menghargai komen2 u olls. Tapi... tapi... tapi... tgn i sgt berat utk mereply komen2 anda. Jangan ada yg terasa hati taww kalau komen2 anda tak berbalas. Semuanya tersemat dihati kecil i taww....

Pastukan, i jugak sgtlah malasnya nk taip komen kat belog u olls. i pegi baca... telek gambar puas2... tapi tgn masih terlalu berat nak menaip sepatah-dua kata. So, jgn ingat i tak follow cerita kat belog u olls tawww....

Kenapa perlu buat entry ini? Terasa terlalu bersalah kepada kawan-kawan blogger yang tak jemu-jemu mencoret di kotak jerit dan kotak komen belog Mencah ni...

Pagini Makcik Rehan adalah terlalu sangap. Terpaksa berhenti di pertengahan perjalanan nk dtg keje tadi dan TIDO dekat sejam kat tepi jalan. Serius! i mengantuk tahap naga sakti peringkat ke-8! Rasa mcm diawang-awangan semasa memandu tadi.

Sampai PID, tengok2 dah ada 2 Ah So tua melanguk tunggu nk masuk PID. Lagila bikin sangap. Pastu datang plak sorang mamat blur suruh i taipkan kerja-apa-tah. Eeeeiii... dgn kepala aku yg tgh weng biol2 ni tak koser la nk ambik upah menaip bagai. Merayu-rayu suh aku taipkan utk dia. No! No! No!

Pastu masuk pulak 2 mamat remaja myspace. Dok bertolak-tolak dgn kawan dia nk masuk tak masuk. Sat2 yg sorangni jerit kat kawan dia - Wey bodo, masuklah! Yang kawan dia kat luar tu pulak dok terjengul-jengul kepala cam burung belatuk. Dok intai2 dari luar. Eeeeiiii... kalau tak kerana akuni bawak perut besor, memang aku dah hamput budak2 ni. Dah masuk, tulis nama - kata nk guna PC. Tapi dokla bersandar kat sofa yg kena taik burung lelayang haritu. Bila aku tanya, ni mai sini nak duduk2 ker nk guna PC?

Pastu mula gelabah tekan suis PC sana-sini! Padehal PC tu memang dah ON siap2 dah. Eeeeiiii... sajer jer bikin haku hangin satu badan pepagini...

Haa.... kan Makcik dah start membebel tak keruan dahh...

Nak balik tidoooo....





0 Scribbles: