Pages

Wednesday, September 9, 2009

UNTUK SI KECIK...


.
Wyra hadiahkan bumper cot ni utk si kecik dalam perut besar i. Terima kasih yang tak terhingga. PS pon senyum lebar masa bitau 'ada brg suami kawan awak kirim tadi'... [memang sohih, kami laki-bini suka brg free :D]

Kak Esah mcm biasa... lenjankan dulu apa segala brg yg ada. Walaupon dah bitau kat dia... ni baby punya, bukan Aisyah punya...

Dulu dia tak merasa ber cot-cot bagai... bagi chance la ekk...


Dari belum bukak posa, sampai la nk abih maghrib dia dok sakan usung bumper cot ni kulu-kilir satu umah. Bila dia leka minum susu, i sorok mender ni barulah dia lupa kejap. Pastu tetiba dia ingat balik.. dia sebut : Nak Hari Rayaaaa!!

Sebab apa dia sebut hari raya? sebab masa i nk ambik kuarkan dari keter, nenek dia umpan dia... [masatu dia tgh membuas memunggah satu umah] nenek kata, tu tengok mama nk ambik baju raya Aisyah dlm keter.... tataulah camana baju raya boleh tukar jadi hari raya...

p/s : Wyra, hang kata kaler pink? Awat jadi biru pulak? Mak tak kisah hokay.... kuning ker, oren ker... kami terima dgn hati dan tangan terbuka - tanpa prejudis! :)


Selingan : Cubaan membuat PEACE oleh Kak Esah!








0 Scribbles: