Pages

Friday, October 23, 2009

LUNCHIE-MUNCHIE


.
Harini tadak modal. Bersin teruk, resdung Makcik datang menyerang lagi. Keta kontot tu berabuk tahap kronik. Pakcik ko pakai selama Makcik pantangni, tak penah bawak pegi basuh dan vacum. Pagi tadi terpaksa pegi EON Bank - bayar progress payment umah flat Makcik. Masuk jer keta tu, terus bersin dan bersin, gatal mata, gatal hidung segala. Sampai la ni tak reda. Dah telan ubat pon tak lega jugak. Jadinya, Makcik tak dapat nak pegang Asyraf selalu harini. Takut jangkit lak bersin ni.

Sila layan lauk-pauk hantam kromo kami tengahari tadi.



Ayam masak kicap [campak sosej 3 batang sbb ayam tu cam sikit sgt],
Sayur lemak putih fav si Mencah. Yang hijau tu kek lumut. Makcik kuarkan dari fridge suh bibik habiskan sbb takut terlup, nnt expired-membazir. Kek tu cousin i kirim dari kampung masa i tgh ngandung sbb teringin sgt nk makan kek lumut Sarawak.



Ikan merah goreng. Lada hitam tumbuk - ini lauk Makcik.



0 Scribbles: