Pages

Friday, November 20, 2009

SENGAL EPISOD 2

.
Sekali sekala di kala bulan mengambang, penyakit sengal mcm ni akan melanda. Anda tiada pilihan lain, tataplah wajah kami anak-beranak dengan penuh kaseh sayangggg.




Masa Makcik edit collage ni, Mencah ada kat sebelah.
Dia kata : Sayer nak sepek yang macam tu jugakkkk.... 
Tahap peratusan kegedikan kami dua beranak adalah sama nampaknya!


Agak-agak nanti kalau Asyraf dah besaq sikit, Makcik ajak dia menyengal [apekah] mcm ni dia nak tak?
Manala tau... kot2 kecik2 lagi dah pandai nak jaga macho mcm Pak dierrrr [macholah sangattttt]





0 Scribbles: