Pages

Monday, January 18, 2010

BERSARAPAN BERSAMA SUAMI TERCHENTA [GELI PUNYA TAJUK]

.

Harini PS cuti. Beliau suka mcm ni tau.
Kalau nk cuti bukan nak habaq kat bini gumuk diani.
Tau2 pagi tadi, elok jer dok hadap TV.

Weekend baruni 2 hari dia takde.
Ada program motibasi ke hapah tah utk department opis dia kat Lumut.
Harini ambik cuti, kunun2 penat kann... nak berehat kat umah kann...

Tahukah kamu kenapa dia tak bagitau Makcik dia cuti harini?
Sebab... sebab... sebab...

Dia nak bertenggek kat kolam panchenggg!
Kalau dia bagitau kat bini dia, sah-sah bini dia pon gedik ambik cuti jugak,
pastu sibuk ajak dia pi jenjalan.

Tengok pagini sudahla... kena pau dgn bini pi breakfast kat mamak
Muahahahahha...


Roti tampal 2!
Teh tarik 2!


Restoran Ghazali, BCH [Bandar Country Homes]

0 Scribbles: