Pages

Sunday, January 17, 2010

BETUL-BETUL PUNYA NAIK OKEH!

.

Biasanya RM90 lebih shj.
Bulan ini punya dan baru 2 minggu pakai oven yg kengkunun serba guna itteww...
RM137!!

Sepatah kata dari pihak penaja,
SIMPANLAH OVEN TU!

Rosemary blom guna.
Oregano blom guna.
Glycerine blom guna [jgn tanya guna utk apa, aku pon tak tau!]
Acuan biskut semperit blom guna.
Acuan aneka cookies blom guna.
Choc moist premix flour blom guna.

Camana nak jimat timbal balas ni?
[tak paham? teruskan bacaan sampai paham]
Supaya boleh terus 'main masak-masak' tanpa rasa bersalah?

Esok Asyraf start pakai CD 4 keping yang nyaris jadi tukun.
[kalau efisien, stok CD bakal ditambah - kat sini murah.
Esok jugak Bibik wajib toilet train Aisyah.
Esok kena pi cari kettle utk masak air guna gas
[Dah dekat setahun dok Bayu, Baru guna tak sampai 2 tong gas]
Jgn pakai tudung bawal sebab kena iron.
Pakai saja tudung ala Ekin cap pasar mlm, tak payah iron
[eh korang jgn pakai tudung Ekin tau, nanti brooch Makcik tak laku]

Lagi bawak bekal pi opis [kununnn]
Lagi jual brooch banyak-banyak.
Lagi jual Jusmate banyak-banyak.

Tak payah mkn luar...
kalau rasa nak mkn luar, balik umah Nenek Onah..hihihi

 Lagiii....
Jangan tambah anak dalam masa terdekat ini.
Keh keh keh...






0 Scribbles: