Pages

Thursday, January 14, 2010

DDMR : LICENSE TO GRILL

.

Sapa penah tengok program ni kat Astro channel berapa ntah.
Teruja siot... lalu berasa tercabar [ceh, ayat tak boleh blah!]
Blah la ko Rehan!

Semalam, masa tunggu muffin tu terbakar dibakar,
Makcik buat yg ini.
 Ni semua hasil rujukan dari buku2 resepi rega singgit yg dibeli masa bookfair PWTC tahun lepas.
Sekarang baru selak-selak.
nanti2lah Makcik tunjuk buku tu ya.
Dah tgh mlm, koser dh nk tangkap gambaq






Untuk dinner marrr...
tak lalulah Makcik nk hadap muffin tak sedap tu memalam buta weh!




Huduhnya rupa fizikal dia bila dah masak.

Dok diam-diam... ngap sajalah!

Perhatian :
Makcik bukan takmau bagi resepi tiap kali kuar segment DDMR nih...
Makcik tak sampai hatilah weyyy... kang korang kena gelak dgn laki korang.
[Makcik takpaaaa, dah immune!]

Sah-sahla DDMR ni hanya untuk tekak kami anak-beranak.
Sedap tak sedap, lantaklah...
janji laki Makcik dan anak-anak Makcik makan masakan hasil air tgn Makcik.
[wah agak syahdu disitu]

Muahahaaha...
[tiba-tiba ketawa pulak dia]



0 Scribbles: