Pages

Thursday, January 7, 2010

GURNEY BAY vs DANGA BAY





Punya jenuh Makcik pikiaq, apa ke nama tempat ni.. yg ala2 Danga Bay tu...
Tanya Makcik Zalia, dia kata Dataran Gurney Mall.
Best gak tempat tu. Redup. [maybe redup sebab dh lewat petang]
Malas... malas.... dan malas nak mengarang.
Layan gambaq lagi. Dipersilakan.


   Mengantuk + letih sgt dah tu...



  Aiii... teringat marka lama ka Incik?




Hat sorang ni, hangpa nak melompat ka, berenang ka... sukati hangpa.
Aku tetap nak duduk dalam kantung sendat aku ni jugak!




 
 
 
Pakcik hang buat loq laq kat anak dia.
 Dia suruh anak dia buat aksi panjat pokok nyok.
Yang anak ni pon betoi bendui...
Tak boleh la Babahhhh.....








 
Mujoq la ada orang juai pistol buih ni.
Kurangla sikit mandom si Mencah.
Dia yang tembak buih, pastu dia sendiri yang ligan buih.
Gasak lah nakkk...




 
 Hat ni tak tau la nak buat caption apa...
Kalau ikut hati nak kata lagu ni :
Lawa sungguh, selim sungguh, cantik sungguh, jelita sungguh perempuan ittew.


Gelak la.... tak pa, Makcik tak maghah...




0 Scribbles: