Pages

Wednesday, January 27, 2010

MAKCIK KEHILANGAN KAMU, KAMU DAN KAMU

.

Tengok kat sidebar sebelah kiri, bawahhhhh sekali....

PID BLOGGERS = 0
CARI BLOGGERS = 0
BUDAK TAAYAH = 0
PENGEPAM TEGAR = 0

Punca kehilangan semua-semua ini,

GATAL TANGAN USIK SANA USIK SINI !!
[padan muka]

Oleh itu,
Mintak tolong pada kamu2 semua yang berada didalam kategori spt yang disebutkan diatas,
sudilah kiranya kalian menyenaraikan URL belog kamu2 semua di kotak komen entry ini.
Puhleaseeee.....

Walaupon Makcik korangni sgt berat tgn nak mengomen dan menjerit di kotak jerit belog anda,
ketahuilah bahawa hidupku sepi tanpa celoteh merapik meraban di belog kalian.
Tanpa celoteh di belog kamu-kamu semua, semakin mandomlah rutin harianku di PID Hulu Banat nih.

Kalau ada yg baik hati nak tolong bagi URL mana-mana belog yang u olls tahu pon sgt2 dialu-alukan.

i lebiu more...
[bodek baekk punya. hehe]

Eh kejapppp...kejappp...
Pasal balance akaun Maybank Makcik yang tiba-tiba jadi RM 80 juta tuuuu
Wooooiiiiiii..... Makcik buat gimmick jerla...
bukan sorang bukan 2 orang yang buzz Makcik pasal entry tu...
Depa ingat tetiba Makcik depa ni jadi jutawan gamaknya. hihihi

Pagi tadi kan buring yang hamat.
Sambil2 ngaja budak2 tu, Makcik godek Maybank Account
nak tengok berapa belen duit yg tinggal [hujung bulanni kering giler]
Buring-buring punya pasal,
Makcik printscreen, tepek kat paint, then edit balance RM 80 hengget menjadi...

RM 80 juta hengget!

Kalau sungguhla balance akaun Makcik jadi 80 juta,
mamposla aku kena ligan dgn LHDN!






0 Scribbles: