Pages

Tuesday, October 28, 2008

PUNCAK ALAM

Entry yg keberapa ntah utk mlm ini.

Siang tadi kami pegi Puncak Alam. Opeh house umah Aris - kawan Babah. I jatuh chenta dgn dekorasinya weh! Pandai betul bini dia menghias. Cam biasa, I malu2 kucing nk snap gambar lebih2. Daku bukan blogger tegar kekdahnya...hehehe.

Sekepiang ini jelah yg I snap. Tu pon sebab easel ni ada kat luar umah. Hehe.


Buat I lagi teruja tunggu umah flet I siap...


Dah sampai Puncak Alam, makanya.... terjah umah Nieza lah kan. Nk tgok baby kecik yg masih tak bernama. Buat julung2 kalinya... I dapat hak penyiaran untuk publish gambar baby baru nih kat alam maya.

Presenting Baby kecik Nieza yg masih blom bernama...


Dari mula kami sampai, sampai kami nk berangkat balik, tido jer dia. Baik budaknya...


Ini Kakak Cuya yg kabornya...rambut nyer pon kena tarah juger dgn Wan nya. Huhu...


Tengok tu korang... Nieza dah kurus! I jeles!


Tak yah citerla kan. Tengok sendiri dah tau. Mencah hi-jack basikal Suffiya.


Muker Mencah ala-ala paksa rela nk berkongsi basikal dgn Suffiya. Bikin malu sungguh anakku ini taww...


Kire baik si Suffiya mau beralah dgn si resakser kecik sorang ni...


Tengok...dia sudah naik lemak! Nak pegang pon tak kasik! Di heretnya basikal tu jauh2 dari suffiya. Adoiii....


Jaga kau Mencah! Aku report kat Ayah aku...


Dah lah tu...jom kita balik!

Every guests brings happiness;
Some by coming,
Some by leaving! ----> Mencah punya pasal la nih...


Nieza, take care and congrats for the new born baby. And thanks also for having us as your guest ptg tadi.

.



0 Scribbles: