Pages

Powered By Blogger

Monday, November 3, 2008

BAYAR SAMAN - Bahagian 1

Kena TAG lagi. Dah berkoyan-koyan saman tak berbayo nih. Kimoblade, Fara, saman kalian, nnt I jawab dalam next entry yek! I nk jawab dulu saman Budak Penang sorang nih!


1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this



Hambek ko Ila... ko nk gambo yg 'pure' dr aku kan?

Tu ha...sekelumit pon aku tak edit.

Ko kata jgn tuka baju. Makanya aku tak bukak la telekung aku. Aku tunggu Isyak sambil baca blog hang (Sila faham situasi, aku bukan warak nau...aku solat maghrib lambat doh..kira 2 in 1. Eleh..cam tak biasa lak korang!)

Ko kata jgn fix hair. Kompom aku tak leh nk fix apa2. Pakai telekung kaedahnya.

Jgn ditanya kenapa aku shoot muka selenger aku dari atas. Ko tak kata kena shoot dari depan. (sila paham situasi, aku kan tgh jakun mengexplore teknik menangkap gambo sendiri menggunakan henpon aku yg dah mula nak selenger mcm tuannya nih. Heh!)

Nak kena pass saman kat 10 org? Uihh..tak sanggup rasanya. Kang ada yg tgh menyeksi sambil hadap komputer, dibuatnya dia shooting gambar sengal selambak mcm org ittew (u know who rite?) Awww....

Ada sapa2 berani menyahut cabaran saman-menyaman ini? Sila jawab dan kasik tau kat sini ekk... nnt kita sama2 terjah!

.



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker