Pages

Powered By Blogger

Friday, December 12, 2008

ANSWERS TO ALL YOUR SCRIBBLES

.
Sejujurnya, it has been quite sometimes since my last replies on all your comments/ scribbles to each of my entries. I really appreciate every single words that have been jotted down here by everyone - in this little blog of mine (I mean Mencah's)

Sindrom penjimatan tenaga ekoran dari tekanan diet (lihatlah donia..makcik rehan sdg membina alasan lagi dan lagi...) membuatkan saya bukan sahaja malas nk klik-klik baca blog org, nk baca komen kat blog sendiri pon malas! Apatah lagi nk membalas komen2 tersebut kan. Mujurlah ada haloscan nih, boleh gak I baca preview komen sepintas lalu.

Setelah diet makcik rehan terqurban di Aidiladha baru2 ini (haku tak stop.... haku teruskan jugak walaupon dah lebam melantak kat kampung), makcik rehan kini ada energy lebih untuk membalas komen2 anda semua. Terlebih rajin kekdahnya, komen2 tu saya jadikan entry panjang lebau. Sambil2 tolong pomotekan blog2 ibuk2 sekalian. Sila beri tepukan gemuruh yerrr...

1. Pasal kegagalan sayer di medan perguruan
Tima kasih Oli, Fara, Ellyn, kak mah diatas kata-kata perangsang (I mmg sentiasa terangsang taww kekeke...) Tipulah kalau saya kata saya tak frust langsung kan? Anyway saya redho. Setidak-tidaknya, ia bakal membuka satu peluang baru untuk diteroka - InsyaAllah.

2. Pasal gambar2 sengal syomel I dgn Zell masa kat Putrajaya and gambar kawin syiok sendiri tue..
Cek-lala - Uhhhh... pompuan ni asal baca entry aku jer mesti dia gelak guling taww... pssttt...bila ko nk pi Langkawi lagi, nk pesan mangkuk tingkat plak! :P
Nisda & Fara - Yupp, itulah sayer di suatu masa yg duluuuu... aummmm...!!

3. Pasal beberapa entries about Aisyah's milestone
Oli & Fara : Yup...memang sweet masa mula2 dengar dia pronounce KAKAK. Sebijik-sebijik keluar takde pelat sbb word tu kan senang. Ada ritma ulangan kan. (beria-ia aku explen, kes takmo kang org kata aku perasan anak aku terer). And yes Fara, budak kembang idung ni jugaklah yang sentiasa menjadi pujaan kami laki bini. And Fara again, kami tak beli pon lappy menan tu utk Aisyah sebab serik... mainan yg duk ada yg bunyi-bunyian semua dah hancuss. Nanti tunggu dia besar sikit baru boleh beli toys yg mahal mcm tu.
Lin - Thanks yek singgah skodeng blog aku.
Sue maryam & co - Yes, It was fun having a 'syiok sendiri photo session' with our lil princess. Gerdix giler kan! :P
Amy sweetdarling - There are few other words that she can clearly utter and the numbers are increasing each day. We cant wait for her first complete sentence!

4. About my entry lepas the qurban thingy
Amy sweetdarling - Jgnlah tertifoo tgok umah kampung yg santek itu. Umah mak I auuummmm...!! sendiri mau ingatlah darjah tongkang pecahnya. Hikss...
Del & Ummi Hannan - Pedas kan ayat laki aku? Laki orang ader ker sound bini depa mcm tu... sentap kejap makcik rehan tawww...

.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker