Pages

Powered By Blogger

Thursday, December 18, 2008

MOVING IN/ OUT LIST

.
ENTRY MELEKAT. SCROLL BAWAH UNTUK ENTRY TERBARU.

Selamat Pagi puan-puan sekalian (Tuan-tuan juger kalau ada). Mak si Mencah tgh sakan buat 'list pindah randah' walaupon umah flet beliau ntah bila jaman nk siapnya. Uwaaaa... copek2 lah sikit para indon sekalian... kasihanilah daku.

Kenapa tetiba saya gatai merenyam nk buat list bagai? Sebabnya skang dah hujung tahun. Ada banyaaaakkkk best bargain untuk home appliances and equipments kat sini, situ, sana, sini! Dan hari ini para pencurik tulang pekerja gomen spt saya telah mendapat gaji dan BONUS yang tak seberapa . Alhamdulillah.

Sebagai seorang wanita, haruslah saya mencari pasal untuk melenjankan duit bonus yg tak seberapa itu kan? Dan kalau nasib baik, boleh jugak saya tolong lenjankan bonus bapak si mencah jugak! Huahuahuahua.... (gelak sang naga gedembai!)

List pindah randah saya akan melekat kat sidebar sebelah kanan nun. Silalah jenguk dan memberi komen atau suggestion apa menda yang saya blom listkan utk dilenjan. Hehehe...

p/s : sticky mode lah ekk. Scroll down for latest entries. Hehehe. Giler meroyan buat list shopping beb!

Disclaimer : When you read this entry, pls dont ever try to imagine saya as orang kaya yang nk tunjuk lagak spend ribu-riban nk pindah umah besau. You should imagine me as a woman who had longed for so very long time to move into her own house (well ok, its hubby's house anyway) Our 'little cottage' is merely a very-very small house yang berharga sangattt murah dan terletak pulak kat kawasan ulu banat celah bedah (I am serious, no joke!). Whenever I mentioned about renovation or buying 'expensive' things - that was actually wayyyy too far and too low from what others usually spent!



.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker