Pages

Powered By Blogger

Tuesday, January 13, 2009

DISCLAIMER & PASAR TANI

.
Kengkadangkan saya rasa cara dan gaya bahasa saya becakap/menulis mcm kasar bunyinya kan? Kengkadang, bila saya tinggal komen kat blog orang kan, saya rasa mcm sempoi2 jer... ala2 selamba geng2 lama gitu. Terutama kalau saya tgok tuan punya blog tu pon mcm gila-gila rumaja mcm saya jugak kan...Tapikan, lepas saya dah 'post' dan saya baca balik... saya rasa cam kasar lak bunyinya. Saya mulalah bimbang takut empunya blog terasa hati. Komen yang dah di post mana boleh nk recall balik kan? Ni kena mintak mahap siap2 lah yer...kot2 ada sesapa yg terasa hati dgn komen2 pedas Makcik Rehan. Hehehe...

Itu shj entry untuk waktu ini. Saya nk balik dah ni. Nak pi pasar tani, belikan stok brg dapo untuk nenek onah. PERHATIAN : Ini adalah agenda mengambil hati ibu mertua keh keh keh...










0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker