Pages

Thursday, January 8, 2009

ULANG TAYANG

.
Projek ulang tayang gambar ni sengaja saya buat untuk membakar semangat. Sebabnya, saya rasa mcm semakin hari semakin kurang saya tangkap gambar Aisyah guna camera - sejak pakai henfon ada kamera ni kan... Actually, tangkap pakai kamera lg puas hati sbb gambar clear (walaupon camera saya suami biasa-biasa shj) Setakat nk lepas gian nangkap gambar bolehlah...

Mulai esok, saya berazam nk rajin semula tangkap gambar Aisyah guna kamera. Rasa mcm dah lama tak gunakan kamera tu. Tapi kan, entah kenapa, saya rasa makin lama quality gambar yg dihasilkan oleh kamera suami saya ni semakin merosot. kah kah kah kah... adakah saya sedang mencari pasal alasan untuk membeli kamera baru?



Yg ni Sha yg tangkap dgn DLSR dia masa bufday Aisyah. Sgt klasik kan?




Nota : Anak saya shj lah yg sesuai jadi model. Tak kan maknya? muntah pulak nnt....




0 Scribbles: