Pages

Powered By Blogger

Wednesday, February 18, 2009

NASI AYAM SG CHOH



Lunchie with hubby just now. Sent via SE mobile.

Updated:
Sapa dok belah2 Hulu Selangor mesti tau kedai makan nasi ayam sungai choh yang sentiasa penuh sesak dgn budak2 perodua. (Bapak Mencah adalah salah seorangnya...)

Semlm saya mkn nasi ayam kat Kedai nasi ayam kat rawang mutiara. Tak sedap. Petangnya suami bawak balik nasi ayam pasar tani soon huat. Sedaaappp. Dan hari ini nasi ayam lagi. Habisla Makcik Rehan gemuk mcm ayam daging! Buat masa ini, menu ini saja yang membangkitkan selera saya. Dan saya mula terkenang-kenang nasi ayam di serata 'dunia'.

Macamana tu? Rasanya saya perlu belajar masak nasi ayam. Siapa pandai masak nasi ayam, sila perturunkan ilmu di blog anda (Aznie, Nieza, Eynda, Wyra - sekadar menamakan beberapa blogger yg rajin memasak :P). Tahun depan saya test masak. Hahaha..... (tahun ni saya tak janji lorrr...)


1 Scribbles:

Unknown said...

Sedap....perkerja pon murah dgn senyuman..tpi sayang...sikap taukeh a.k.a cashier sgt mngecewa dan tak berbudi bahsa...buat penat dtg dri jauh



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker