Pages

Powered By Blogger

Thursday, February 19, 2009

SANTA CLARA, CALIFORNIA

.

Selamat pagi kawan-kawan, (Pagi dlm erti kata waktu tempatan :P)

Saya dah lama perasan, ada seseorang nun jauh di Amerika selalu singgah di blog saya. Bila nampak jer bendera Amerika tu mesti saya 'eksyen' dgn suami : Tengok.... saya ada kawan kat USA taww!

Hehehe...padehal saya tak kenal pon siapa gerangan pengunjung tu. Siapakah anda yaaa.... sudi tak berkenalan dengan saya; pompuan kampungan di Rawang, Selangor, Malaysia ni? Hehehe...

Adakah 'dia' Mat Saleh? Tak mungkinnnn...sbb posting saya sumer dlm bahasa ibunda (ada la selit2 bahasa Amerika cabuk yg grammarnya lintang pukang)

Walau siapapun anda, anda dan anda-anda sekalian (merujuk kepada kawan2 dan silent reader blog mencah) saya amat menghargai kesudian anda menyinggah disini.

Sejak 2-3 hari ini, kemabukan saya semakin beransur hilang. Syukur Alhamdulillah. Makanya, saya akan mula 'sedikit rajin' mencoret di sini.




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker