Pages

Tuesday, March 31, 2009

EARLY BIRTHDAY PRESENT

.

This is the early besday present we bought for her. Redeem itu Jusco voucher rm50 dan Babah tolong top-up sikit. Dia boleh duduk kat meja ni dan tamau bangun-bangun dah. Kita angkat, dia buat berat. Kita tarik tgn, dia berguling2 kat situ (tapi tak nangis!) Ibu bapak mana yang sampai hati tengok anak kecik dia meroyan nak menan kan? Terpaksa gak amik set meja + kusi plastik ni walaupon terpikir camana kita nk sumbat masuk keta kontot tu?

Ini semua gambar masa pagi senin. Sakanla main, mkn, tido, tgok TV, minum susu kat meja ni semedang. Tahan takat pagi tu jer. Ptg sikit dia dah tak heran dah meja ni.... Ewww...geram mama nak...


Tatau dah camana nk bitau Nenek Onah. Dia suka sgt beli jajan mcm ni kat cucu dia ni. So, nk ngelakkan anak aku mkn byk jajan ni... haku yg byk ngap! Abih citer. Kang nk sound lagi kang...panjang citer lak kan.





Lepas mandi, pakaikan baju, tak nyempat2 nk sikat rambut. Terus nk main kat meja.


p/s : Gambor sayup2 ala bunian pepaham jerla. Pakai henpon cap ayam.




0 Scribbles: