Pages

Powered By Blogger

Tuesday, March 31, 2009

KITCHEN CABINET

.
Hasil buruan setelah 2,3 bulan menempek kat memacam jenis showroom. Sketched by Vincent berdasarkan imaginasi suami saya. Saya sedang sibuk mencebuk berak Mencah dikala mereka sedang melukis. (Anak akuni, mana2 pegi mesti tinggal 'tanda')

I am okay with this design as long as within my ciput bajet. Hahaha... Gambar kitchen cabinet original depa tak bagi aku snap, yg ada hanya sketch setelah ditokok tambah dan diadjust sana sini oleh Babah Mencah.

**klik to enlarge**


I tak berani nk rekemen kat sapa2 lagi selagi mender ni tak terpasang di depan mata. Lepas I test drive dan tengok performance mcm mana, kalau OK nnt saya kepochi kat sini. All I can say.... memang sgt murah sbb stockni adalah balance dari unit-unit kondo yang mana buyernya tak jadi nk ambik sedangkan depa dah bayar 40% deposit. So, basically Im paying 40% less than normal price. OK tak? baik korang cakap OK... aku dh bayar ni. Huhuhu....











0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker