Pages

Monday, March 30, 2009

TOM TOM BAK


.

Ini adalah scheduled entry yg saya pon tatau bila dia akan kuar. Main bedal jer letak date. Layannn....

Saya sungguh tak ada kerja hari ini (bukan tak ada kerja, tapi malas adanya hehehe) Sapa suh student2 I tak tunjuk muka. hehehe...(gelak lagi)

Harini Makcik Rehan ala2 sibuk nk jaga umahtangga org. Dok sibuk skodeng anak-bini org. I nk google mender lain, tapi terjumpa plak pasal depa 3 beranak ni. Suri ni comel kan. Alahh... anak I Mencah lagik comel! Muahahaha....

Gambar2 ni i skodeng dari SINI

Kalo tak silap haku, boboy kat depan tu anak Bechkam yg sulung.





Wahh... i loike this picha. Pegi vacation very the stylo mylo gittew...



Tak hazabb ker Katie, ko pakai boots tinggi mcm tu dokong anak?
Oppps.... lupa, ko selim melim, aku ni buntal. Memangla hazab kann?









0 Scribbles: