Pages

Friday, April 24, 2009

BABY BOUNCER

.
Ingat lagi entry ni? Dah lama dapat brg merapu ni, baru sekarang teringat nk tepek sini - setelah merapu dan merayau di dalam maya dengan Oli semalam. Hehe. Thanks to Juju yang telah merealisasikan impian mak buyung. Am actually eyeing for yg sekenhend punya jerk. Tapi tuah seorang mak buyung kannn - I dapat yang baru pada harga sekenhend. Ohh..sungguh berbaloi. Kalau baby tanak duduk camana? Pedulikkkk...janji aku pon ada. Kan Juju kan? kan? kan? Muahahaha....


I soookaaa kaler kunin. Jgn kena demam kunin sudah!



Aisyah sgt teruja. Bukakkkk...bukakkkk... baby...bird...music.... Mesti dia jeles, naper masa aku kecik dulu mama tak belikan utk aku. Sebab masa tu mama tak jumpa yg murah nakkk. Hehehe....

Happy Friday olls. Anyone going to Book Fair today?
See ya at PWTC ehh...(kalau haku terdaya nk pi lahh...)



0 Scribbles: