Pages

Powered By Blogger

Sunday, April 26, 2009

WEEKEND FAMILY REUNION


.
Sikit lagi modem streamyx ni aku nak baling ke dinding! Dok berkedip-kedip, mcm kelip-kelip nk pengsan. Hazabb nyerr....




**Sambil2 klik iklan kat bwh nun. Kakakakaka**


Inilah salah satu punca aku malasss banget nk update blog kat umah. Lappy yg dah semput ni pon satu hal la jugak kan. Ditambah lak dgn connection hamsap daripada syarikat telekomunikasi kebanggan negara nihh...

Semalam mak dan ayah saya sudah sampai Klang. Yeayy... pagini berdoah-doah lah kami 3 beranak ke Klang. Esoknya plak mcm rombongan Cik Kiah plak kami mengantor depa pi KLIA. Awatla abg i tak sponsor tiket utk i sama....kijam tawww.

Abg saya yg kijer di Sabah nk hangkut anak bini dan mak pak saya pi Sabah. Sempena bini dia pon dh dapat tukar kijer sana. Baguihla...kesian nengok kak ipar saya tu, nguruskan 2 anak jantan sorang2. Mak ayah saya lepak Sabah 2,3 minggu kot. Jalan2 mkn angin la kekdahnya.

Kalau la abg aku kabo kat aku masa depa nk book tiket dulu, memang aku pon sanggup hambik cuti seminggu menempel kat Sabah tawww. Depa dpt tiket MAS murah gilerrrr. Dlm rm200 to and fro sorang. Bukan Air Asia, bukan Firefly okeh..MAS taww. Takpolah, takde rijiki...kalau ada rijiki lain hari, aku menempel la kat umah dia seminggu dua nanti.




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker