Pages

Powered By Blogger

Monday, April 27, 2009

BOOK FAIR


.

Ini adalah scheduled entry. Sehari-dua ni i sibuk, tak dpt nk hadap internet.

Jumaat i pegi Book Fair kat PWTC. Drive sorang-sorang. Kat sana berjumpa-jumpaan dgn Zalia Chayok. Saja tanak carpool sama dia sbb aku tau, nnt aku selalu lupa daratan. Sian dia nk balik jauh ke Tg Malim nun.

Takdela sampai sebeban buku yg saya beli. Kebanyakan yg saya beli pon adalah 'according to my current mood and condition' gitu. Cewahh...

Seplastik ini sajork. Adala dlm 10 buah kot. Tu nampak tu...Baby and Toddler Food - salah satu yg i beli. Nak bajar memasak utk anak2 kekdahnya. Wahh...begitu mithali bunyinya kan? keh keh keh... Laki aku lom tengok ni. Kalau dia tgok kompom aku kena kutuk lagi.



I am currently reading this - Blooming Beautiful : How to look great, be healthy and survive hormonal havoc through pregnancy and as new mum. Sgt sesuai utk Makcik Rehan kan? Manalah tau kot2 aku leh blooming jadi lawo cam pompuan tu. kih kih kih...

Saya park keta dlm The Mall, habis meronda dlm PWTC harusla i ronda dlm Parkson plak. Mencarik pasal namanya. Depa tgh start sale. Dan kebetulan on that day ada special 70% less utk Bonuslink.


Maka dapatlah i beli sebeban baju baby pada harga patut. Lepas 70% less, sehelai romper jatuh harga rm1.95 sen sajork. Total semua2 ni rm 24.90 sahaja. I likeeee.... sgt berbaloi berbanding Pureen warehouse baru2 ni.




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker