Pages

Wednesday, April 22, 2009

GILER KE HAPE?


.
Update blog pukul 5 pagi! Kenapa bgn awal sgt? Sebab mlm tadi tido sebelum solat Isyak. Sbb tido tanpa solat, asik terjaga dan terjaga. Sejuklah, rasa cam nk tergolek jatuh katillah (katil kita dh sempitla bang, beli ler katil besau bangggg), Aisyah mintak susulah, hidung tersumbatlah, bersinlah, nak kencinglah ...bla..bla...bla...

Selesai solat Isyak dihujung waktu (sila jgn jadikan tauladan okeh!) kuarkan kain dr mesin basuh. Pening kepala pikirkan 3 helai comforter yg blom basuh. Berderet kat balkoni tu. Semua tu hasil marathon kencing tilam selama seminggu tanpa henti. Tiap2 malam okeh! Nak oiiii...mama taktau dh nk bagi pakai diapers cap apa lagi dah kat kamu. Berapa kali tukar sekalipon, mesti basahhhhh jugak akhirnya. Dan kesudahannya, mlm ni kami tido atas tilam tanpa cadar dan selimut. Kesian laki aku yang terpisat-pisat tido mengkerekot kesejukan.

Lepas saya tulis entry pasal cuaca panas tu...tiba2 pagi semalam hujan kan? Bestnya... sejuklah sikit kan. Anyway, semalam (Selasa) kami laki bini cuti. Tujuan asalnya nak pi cek perut kat Klinik Kg Kenanga. Banyak aktiviti lain yg berjaya diselitkan. Hehe. Nanti kang masuk opis i sambung buat entry baru ekk...

Till then, a very good morning to everyone! Have a productive Wednesday ya! Saya nk masuk bilik, tuka diaper budak bertuah tu lagi sekali sebelum banjir lagi sekali...


Pesanan dari Zalia Chayok, sila klik iklan di bawah 20 kali sampai PC hazabb! kah kah kah kah...




0 Scribbles: