Pages

Powered By Blogger

Wednesday, April 22, 2009

OPOCOTTT....TERKEZUT GILER MAK!


.
Ditujukan khas buat sohabat sama saiz - Zalia Chayok. Pagini aku terkejut ala2 nk terjatuh dari kerusi setelah membaca entry ini kat blog Nieza. 2,3 kali aku ulang baca ayat ni : Pagi ni ibu bangun kul 5.30pg siap2kan kerja yang terbengkalai ... balut CD Zel ...teruskan rutin seharian.

Balut CD Zell...balut CD Zell...balut CD Zell.... jenuh aku pikir, ader ker pompuan lain kat donia ni yang bernama Zell melainkan si Zell Chayok nih?

Sepantas kilat aku kepochi dgn Nieza. Dannnnn sungguh mcm nk tergolek dari kerusi bila Nieza mengkompomkan Zalia Tg Malim tulah yg nk beli CD tu.

Bak kata Quincy dlm Little Einstein : MACAM TAK PERCAYALAH!!

Muahahahaha...nampak gaya Zell pon dah kena jangkitan mcm aku. Orang beli, aku pon nak beli walhal sampai sudah aku belum try pon CD tu kat Mencah. Aku ada alasan yang sungguh valid okeh! Sebab aku malu kat Nenek Onah. Hihihihi...aku tunggu masuk umah sendiri (entah bila lorrr...) baru nk test itu CD 2 keping.

Zell, ko mimpi apa weh sampai sanggup mencemar duli 'meng CD' kan ank mu? Lepas Kalep pakai, aku nk spotcheck tong sampah ko...manalah tau aku jumpa 'sesuatu' yg aku kenali di dalam tong sampah ittew! muahahahahaha...

Orang diet, kami pon diet....tapi kami makin montoks okeh!
Orang beli kasut sport, kami pon beli..... tapi kami kuak lentang sajork!
Orang dapat 16K, kami pon hegeh2 nk dpt 16K..... tapi hazab kemain nk klik iklan kat blog sendiri!
Orang beli belalang, kami pon nk beli.... tapi belalang kami akhirnya jadi kumbang!


Satu jerla yang membezakan kami dgn orang-orang lain.... kami adalah isteri-isteri gemukz yang sangat-sangat disayangi oleh suami sendiri. kan zell kan? kan? kan?

Muahahahaha....





0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker