Pages

Powered By Blogger

Tuesday, April 28, 2009

KE ARAH MENJADI POMPUAN MITHALI

..

Mithali la sangattt... hehehe. Masa kat Book Fair haritu, saya turut beli buku ini. Sebagai pengubat dan penenang jiwa.

Supaya saya tidak keluh kesah mengharungi cabaran hidup sebagai Hamba Allah, isteri, ibu dan anak. Ia banyak mengajar saya untuk redha dgn apa yang telah disuratkan dlm kehidupan serta rezeki yang Allah kurniakan. Ia mengajar saya untuk sentiasa berbahagia. Kena baca selalu supaya tak hanyut. Hehehe... Moga2 kurangla sikit i membebel tak hape2 kat sini pasni.


*Petikan sikit salah satu kata2 hikmah dlm tu*
Apa yang telah berlalu, biarlah ianya berlalu. Dan apa yang telah pergi, biarlah binasa. Jangan anda fikirkan apa yang telah berlalu, kerana ia telah pergi dan lenyap.



Bukuni pulak Babah Mencah belikan masa mula2 saya ngandungkan Aisyah dulu. Hanya dibaca tiap kali mengandung. Sebab tu nampak cantik jerk. Hehehe...




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker