Pages

Powered By Blogger

Friday, April 10, 2009

A LITTLE UPDATE



.
Alhamdulillah. We both are okay now. Infact, this morning saya tiba sgt awal ke opis. :P Sebelum ni memang terpaksa bertapa dlm toilet..kuar-masuk, kuar-masuk. Serba tak kena. Aisyah dah jadi 'lipas kudung' semula. Sejak baik demam, makin bertambah koleksi lagu2 kartun yang dihafalnya. Dia naik atas kerusi tinggi2, dan menyanyi & menari macam budak AF7 tgh buat konsert live! Bahasa Urdu, Jerman, Jepon semua ada!

Again, thanks for all the wishes and tips :)

Its Friday... best kan?

Apa nk tulis ekk... malas gilerz nk update blog skangni. Scribble lebih2 kurang dah la kan. 1st thing 1st - Kementerian kami tukar lagi. Sebelum ni KTAK - Kementerian Tenaga, Air dan Komunikasi. Sekarang dah jadi Kementerian Penerangan, Komunikasi, Kesenian dan Kebudayaan. Dulu Menteri kami Datuk Shaziman, skang dapat Datuk (Tan Sri?) Rais Yatim. Hehehe...ape2 jer la labu. :P Its to early to predict about hala tuju kami di bawah kementerian baruni. Life and works of coz must go on. Wait n see....

On the other stories, last week saya sgt tergedik-gedik nak menang beg kat bawah ni kat blog Supermummy.

Santekk kan?




Saya memang teringin nk pakai beg yg mahal-mahal camni Dah bosan pakai diaper bag yg saya dpt free dari opis lama dulu :P


Skang dah kusam dua-dua diaper bag ni... Tak stylo mcm yg kaler pink kat atas tu kan?



Beli sendiri? Huhuhuhu...being Makcik Rehan yg 'sgt kaya' ni kan...paham2 jerlah. Khabarnya harga pasarannya rm200 lebih! Tak pernah seumur hidup I pakai beg sebegini mahal taww. Hatta handbag hantaran sekalipon. Hahaha...hazabb nyer haku kan. Syarat nk menang kena jadi top commentar kat blog dia. Terus saya jadi lemah semangat. Saya ni tersangatlah malas tahap maksima mengomen kat blog orang.

Ada 2 sebab, satu sebab saya memang MALAS (nk buat entry kat blog sendiri pon malas, nk reply komen org kat blog sendiri pon malas - ada hati nk mengomen kat blog org plak kan?), dan satu lagi saya takut terkomen dgn bahasa kasar (pernah terjadi taww... i bagi komen lancang kuning kat blog org - terlebih jujur kekdahnya huhuhu...) So, kawan-kawan blogger sekalian...jgn kecik hati kalau anda jarang nampak saya mengomen kat blog anda. Paling kuat pon saya jerit2 manja jer kat shoutbox. Tapi saya sebenarnya tak pernah terlepas setiap entry anda taww. Kalau ada benda yg saya nk tau detail atau nk komen, saya 'attack' terus empunya blog tu kat ym. Hehehe.. kan Oli kan, kan Amy kan...hehe.

Sooo...saya bertahan memberi komen sebanyak 3 kali sahaja kat blog supermummy. Lepas tu terus surrender! Hahaha... rasanya eloklah saya dok diam2 dan jadi silent reader sajalah kat mana2 blog kan? :) If you can't say something nice, then you better shut up kan?

Till then, Happy Friday olls!




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker