Pages

Saturday, May 2, 2009

BUKAN MANGKUK HAYUN

.
Dan bukan mangkuk jamban, tetapi adalah mangkuk sinki. Ptg tadi pi carik pasal beli sinki dapo. Saya berjaya meliuk-lentuk, memasukkan kos sinki ni ke atas bajet Babah Mencah. Hehehe...

Si Andrew bagi hints kat i, kalau nk carik sinki, carik yang tebal supaya tahan dan dalam supaya air tak memercik keatas. Senang nk basuh periuk besau2. Nak mandikan baby pon senang. Hehehe.




I mcm suka yang ni. Hambik ko! Besau godang kan. Bapak kuali pon ko boleh sumbat masuk dlm ni.



Yang ini pon ok. Shining and sparkling [mcm tagline broochbizz plaks hehe]




Ini pon ok.




Stylo-mylo lah kononnya yg ini....





Last2 hambik yg ni. Paling dalam dlm semua2 ni. Dekat 10 inchi dalam dia. Tebal pon ok.



Sila beri tepukan gemuruh kepada Encik Sepol sebab sponsor sinki untuk bini dia [sepatutnya ongkos ini ditanggung halal oleh Makcik Rehan. hehehe]





0 Scribbles: