Pages

Powered By Blogger

Monday, May 4, 2009

TEMAN TAPI MESRA


.
Salam Isnin. Semoga harini takde saper yg penin.

Taip entry ni sementara menunggu opis developer bukak. Nak serah borang complaint dan kunci umah. Boring kan? tak abih2 citer rumah. Korang taktau, aku laaaaagi boring! Cuti 3 harini takde keje lain. Dok asik berulang ke sana, tak setel2. Lambat nau nk tunggu letrik masuk, so mamat indon tu tak leh nk pasang grill selagi letrik tak masuk.

Eeeeiii...pepagi dh start membebel pasal umah. Dah lah. Tukau topik sikit. Layan gambar2 Mencah 'bersosial' dengan teman2 baru di Taman Bayu Permai. Mesra perdana rupanya ank aku ni. Senangkan jadi budak2. Takde intro2, terus jer selamba mix around. Ko kejar aku, aku kejar ko.







Dah boring main dengan budak2 ni, dia kutip ranting kayu. Bila saya tanya, Aisyah main apa tu? Aya Pooh.... - Kayu Pooh. Ni copy dari kartun Mr Friend Tigger and Pooh la nih!














0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker