Pages

Friday, June 26, 2009

AWARD DAN 10 AUTA

.


Gatal betul si Zalia - ngengada suh buat 10 auta pasal diri. Apo lagi yang ko tak tahu pasal aku yang memang byk auta neh :P Dah la nama aku atas sekali, nampak sgt aku ni 'terlalu amat lapang' sentiasa. Hahahaha....

Ohh... sajer nk suh aku bukak pekung di dada ekk. Muehehehe. Anyway, semua auta2 akuni memang dlm tgn Zalia dah. Buat pertamakali, i dedahkan semuanya di sini. Cewahh...!

1. Saya adalah menantu lindungan kaabah
(Hakikatnya, haku adalah ibarat monster-in-law!)

2. Saya adalah selalu takde selera makan
(Ni kalau laki aku baca, mau berair mata dia gelak!)

3. Saya adalah perempuan berhati singa
(Konon! Padehal, aku adalah sgt lemah semangat, penakut dan sgt sooooka menangis!)

4. Saya adalah nk menongkat PID selama-lamanya
(Padehalnya, tiap2 hari adalah rasa mcm nk bagi surat resign. Tapi terasa amat sayang nk meninggalkan kenyamanan mencuri tulang bekerja di PID nih)

5. Saya adalah perempuan bersuara halus bak buluh perindu
(Kalau mengamuk kat Aisyah, bagai halilintar membelah bumi jadinya suara i)

6. Saya cantik
7. Saya manja
8. Saya sopan dan lemah lembut
9. Saya seksi
10. Saya kaya

No 6, 7, 8, 9 dan 10 tu macam tak gamak jer aku nk huraikan. Korang senyum2 jer tu... paham sgt dah la kan. Hehehe....

Aku tak mau pass award ni kat sapa2. Tak baek taww... suh orag bukak pekung di dada. Tambah2 di hari Jumaat yg mulia ini. Tapi, sesapa yg rasa senang hati nak buat projek 10 auta ni...adalah dipersilakan. hehehe....








0 Scribbles: