Pages

Powered By Blogger

Wednesday, June 3, 2009

SAMBUT DI MANA?


.
Seperti tahun-tahun yg sebelum ini pon, baik anniversary mahupon hari jadi, kami sambut biasa2 sahaja. Sekadar keluar makan-makan biasa. Takde surprise intan permata berlian ke hapa pon [i bukan isteri yang materialistik taww...sila percaya bulat-bulat yerr...]

Pegi mkn kat SR pon sempoi2 saja. Perut masing2 dah kenyang, mkn nasik goreng yang saya buat utk Mencah ptg tadi [Pakcik Sepol kata, sedap pulak nasik goreng tu... dia pon tibai sama] Adakah pujian itu ikhlas? Makcik Rehan anggap ianya ikhlas lah, sedapkan hati... :-P

Kami mkn sepotong kek chocolate indulgence, choc milkshake dan lasagna. Kongsi hadap 3 beranak. Yerrr.. korang bukan tak tau, MR adalah sangat malu nk menangkap gambo makanan di tengah2 khalayak. So, mmg takde gambo2 makanan segala. Cuma i cover2 snap gambar Mencah dan Babahnya saja. Itu pon punyalah jenuh MR cover line nk snap gambo. Nak angkat henpon tinggi2 pon malu. Sbb tu kualiti gambo adalah sgt hazab. Sila tatap yerrr... dah susah2 aku snap nih kan...



Ni laki aku yer... yang aku sebut2 sebagai Pakcik Sepol atau Babah Mencah dalam blog kecik ni. Sila jangan tekel laki aku yer... kalau korang nampak dia berpeleseran dlm keadaan mencurigakan dgn pompuan lain, sila cepat2 bagitau kat MR. Ganjaran untuk anda yang memberi maklumat akan dipertimbangkan. Boleh gitu..?




Ni plak anak kami, Aisyah. Sila sediakan sekurang-kurangnya RM50k kalau terasa nk buat menantu. Kakakakaka......









0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker