Pages

Thursday, July 23, 2009

ANAK ANDA MCM NI GAK KER?

.






Kerrr... anak kami jer mcm ni? Kena at least 2 org dewasa kepit dia. Tu pon dia tujal2 ubat tu dgn lidah. Meleleh-leleh sampai ke leher, mata, rambut segala. Dalam satu botol ubat tu, separuh daripadanya habis meleleh keluar. Yang betul2 masuk dlm mulut dia tak sampai setengah kot.

Kalau ubat dah masuk dlm tekak pon, nanti dia teran sambil batuk2 untuk kuarkan balik ubat tu. Menangis jgn cerita la.... ketua kampung pon boleh terbagun dari tidur kalau dengar budakni melalak! Geram wooo.... kita ni nk bagi dia cepat sihat...

Alhamdulillah, hasil kepit mkn ubat oleh Nenek Onah sejak 3 harini, demam dia dah kebah. Malamni dah boleh balik Tmn Bayu tapi esok still tak akan hantar dia ke nursery. Samaada i bawak dia mai PID atau tinggalkan kat umah nenek onah lagi. Minggu depan kalau semuanya OK, i hantar dia pi nursery semula *sigh..... bermula lagila episod demam dia*

p/s : i tak sempat nk jogging masuk blog u olls semua sejak 2,3 harini. Sepagi tadi dah busy mengupdate bizkizz. Komen2 pon tak sempat nak balas. Skangni kelas tgh penuh lak dah. Si Ika bertuah ni pon tetiba muncul. Malam kang kalau free i singgah blog u olls ekk....








0 Scribbles: