Pages

Thursday, July 23, 2009

KERJA YG MR PALINNNGGG TAK SUKA BUAT


.

MR sanggup basuh kain sebeban [bukan i yg basuh, mesin yg basuh hehe]. Tapiiiii i paling maaaaalasss nk sidai kain dan lipat kain dan jugak gosok kain. [Aiyooo..byk yg malas dari yang rajin, i need bibik kan?? :P]

Tini, i harap PS baca entry ni dan hadiahkan jugak bibik utk i. I jeles taww... ayah Umar hadiahkan u bibik... i pon anak nk masuk 2 dah ni, dah selayaknya dapat bibik kan? :P

Semalam bergegas balik Tmn Bayu sebab baju dlm mesin basuh belum sidai dari semalam. Nasib baik tak busuk! Tapi i bilas semula baju-baju tu takut bau masam [siapla nnt kena tadah telinga dgr PS membebel kalau baju dia bau masam]. Lepas siap sidai kain, ternampak plak longgokan menda alah ni... [ternampak konon!]



Wallaweyyy.... tengok jer pon dah terasa sakit pinggang!


Hangkut semua bawak masuk dlm bilik, pasang aircond kuat2 [lipat kain dlm air-cond hokay, giler ngengada!] dan i pon melaksanakan operasi melipat kain dgn berat hati. Baru 5 minit lipat, pinggang dah sakit sbb i dok atas lantai. Siksanya nk melipat sebab perut dah besar dan keras [lagi2 membuat alasan] Walaupon dlm aircond, haku berpeluh-peluh hokay! Makanya, demi nk menjaga kesihatan diri [kan tak baik kalau sakit pinggang :P] i pon 'asal lipat sudah' semua kain-kain tu. Bak kata mak i.. lipat mcm tgn tak bertulang!


Taraaa! KLCC senget dah siap!

Baju Mencah sajer sampai 5 kilometer kan? [ok, itu adalah statement over] Cadar kami dan cadar dia, dua-dua dia bantai muntah dan kencing. Baju dia pulak sampai dekat 7-8 pasang sehari sebab muntah dan kencing dan comot etc.

Ni satgi balik nanti ada lagi segunung nk kena lipat [yg i sidai semalam tu kan] Tolongla weiii... pinjam la bibik korang weiii....


p/s : apsal tetiba byk benar entry aku buat hari ni???? Esok mesti aku sangap takde bahan dah....








0 Scribbles: