Pages

Friday, July 10, 2009

PLAYTIME


.
Semalam masa MR tgh khusyuk bukak posa, si Mencah layan diri main sorang-sorang kat depan. Bila jengah dia kat hall, ni rupanya kerja dia. Sian pulak nengoknya. Main sorang-sorang. Nampak mama datang dia sengih... Bila tanya, Aisyah main apa? Dia jawab : Box mama....!

Dia main kotak besar tupperware yang MR bawak balik dari opis petang tadi. Ingatkan kotak tu nk guna simpan alphabet foam dia yang berselerak kat dalam bilik dia tu. Dah lunyai dpt kat dia. Takperla nak... mainlah... asalkan kamu bahagia... :P


Muat-muat jer dia baring dalam kotak tu...







Lepas kenyang bukak posa, i mandikan dia dan layan dia main foam pulak. Yang ni memang tak boleh biar dia main sorang2 lorr. Sangat merbahaya!


Nak pakai... nak pakai...! Mula2 sekeping...



Lepas tu tambah lagi 2,3 keping...



Lepastu tambah lagi dan lagi...



Lepas dah stuck mcm ni baru menjerit. Mama tolommm...


Ohh... i miss her oredi!



0 Scribbles: