Pages

Monday, August 24, 2009

KHABAR DARI KAMPUNG


.
Mak sihat.
Ayah sihat.
Ayam-ayam sihat.
Kucing-kucing sihat.

Kami 3 beranak? Alhamdulillah, sihat walafiat.

Makan mcm tak ingat dunia [esp. MR]

Kita sambung kemudian, nk siap2 solat asar dan bergegas ke rumah Nenek Onah. Berbuka di sana [Menantu Lindungan Kaabah kan, bertandang umah Mak Mertua ngam-ngam time bukak poser - sila jangan contohi]

p/s : Siti Sifir, hanya mampu memandang kedai spek anda dari kejauhan. Nak singgah tak daya, dh lewat mlm dan cuaca pulak asyik hujan. [Kalau jumpa pon, bukan boleh nk pow awak belanja kat Nasik Kandar Salih tu, van nasik kandar dah takde time tu]. Kalau tak, boleh kita main laga perut kan? :P

Selamat Berbuka dan berteraweh....




0 Scribbles: