Pages

Powered By Blogger

Friday, August 21, 2009

YANG INI KOMPOM ADA MOTIF!


.
Sebab kat sini i nak umumkan pemenang contest SAYA, SOMI SAYA dan BELOG SAYA haritu. Akhirnya... selesai juga tanggungjawab i kann... maaf yer kengkawan, lambat buat keputusan.

Setelah dikaji-kaji sedalamnya, saya memilih 3 blogger berikut untuk diberikan sedikit penghargaan [hadiah yang tak seberapa tajaan Bizkizz]

Mereka adalah :
Nieza, Oli dan Del

Sebab apa mereka terpilih? Sebab...

Kreativiti dan kisah ditonjolkan. Kesediaan mereka berkongsi cerita dan sejauhmana nilai dan pengaruh belog terhadap mereka dan org2 disekeliling mereka. Kisah mereka unik, menyentuh perasaan, kelakar dan jujur. Walaupon mereka-mereka ini sahabat baik saya, ada byk perkara yang saya tak tau tentang mereka dapat saya ketahui bila membaca entry tersebut. Melalui entry mereka jugak, saya mengukur kembali sejauhmana keterbabasan saya [dasat giler perkataan aku guna] apabila bercerita perihal keluarga.

Terima kasih kepada semua yang telah berkongsi cerita. Semuanya adalah owesome!



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker